today

Idag var det fyra pers på mitt pass, men gud vad di kämpade bra ändå! Var så härligt att se :D
Har dessutom skickat in en inlämning idag med, och träffat mamma.
Har även gjort ett besök på rättspsyk här i stan, det har sina fördelar att gå bf!
Relativt lugn dag ändå

Imorgon blir det andra bullar och full rulle hela dagen, dock tar jag sovmorgon till 09.30.
Så länge har jag inte sovit på år och dar.. Ska bli så skönt <3
Sedan blir det Sh'bam, direkt till skolan, hem och diska resterande disk, bodypump och lite plugg på kvällen.
Kanske hör av mig om jag hinner och orkar.. Ska bli SÅ skönt när jag får krypa ner i soffan på fredag kväll och relaxa! Ska se till att plugga massvis under de stunderna jag har över så att jag slipper det i helgen!
Hahah intressant as hell, I know!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0