blablabla

Idag har jag;
sjukanmält mig från skolan eftersom min kropp var kaos
legat i sängen till halv 2
gått dit ändå och skrivit ett prov
gråtit lite över allt plugg jag måste göra i helgen
fått reda på att jag var två fucking små poäng från vg på ett prov och börjat lipa lite till
bara ätit mackor med massa leverpastej (och en med kyckling), risifrutti och druckit upp ett helt paket halvnyttig juice
ordnat upp kroppen med lite bodystep - FYFAN VAD JAG ÄR KÄR!

ja, ni fattar, dagen var inte så jäkla party, men bodystepen ordnade upp allt!
Igår skrev jag ett sms; 
"Gymmet har ju blivit en fristad, där existerar inga läxor, där existerar inte mycket krav, inga idioter och man blir bara så jävla lycklig av att bara vara där!"
Och det är ungefär så jag känner just nu, ett lyckorus, en lyckokänsla som spritter ut i fingertopparna!
ÅHH underbara atlantica, underbara step, underbara personal, underbara motionärer
underbara livet!
Det är lite jobbigt, ska på 3h spinning på lördag morgon, så borde ta vilodag imorgon... Men Malin och Carro ska teama på pumpen så kommer bli kul, och är sugen på att dansa så kan inte avboka jamen heller..............
haha min kropp kommer avsky mig på lördag middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0