dagen

Ibland är jag nog världens bästa dotter! Har hjälpt mamma att flytta hela dagen, trotts att jag har 2 stora inlämningar jag kommer få sitta med i helgen nu istället. Släpade möbler själv hela förmiddagen, eller ja mamma hjälpte ju till med det hon kunde så klart. Sedan åkte jag upp och körde sh'bam och min step. Sh'bamen behövdes för att liva upp mig lite, jag var helt död när jag kom dit med som vanligt tog det ca 3 min innan jag såg ut typ -> :DDDD... Aja, mitt pass gick super och det var superkul att se alla svettas ;).
Efter mitt pass liftade jag hem med loysans mamma, duschade och sprang till ica och köpte sallad... Sedan blev det mer möbelbärning. Fast nu tog jag bara massa lätta saker så som böcker och små bord osv eftersom Rocky och Albin tog allt det tunga, vilka grabbar! 

Nu väntar sängen.. Skulle haft sovmorgon till halv 2, men istället har jag uppsats kl 8................ UTAN DATOR! och vi har inte fått förbereda oss... Kommer dö... Funderar på att försova mig, heheheheheh.... FML

Imorgon kväll är det beachparty på gymmet, ni får nog en outfitbild senare ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0