en person

Det finns en person, en person som jag bråkat så ofantligt mycket med.
En person jag har kallat alla fula ord som går och som har fått mig att gråta av frustration.
Det finns en person som jag velat hugga huvudet av både en och tre gånger, en person som jag bara rent av varit så jävla förbannad på så jag höll på att brinna upp.

Det är just den här personen som jag vet finns där för mig när jag mår dåligt. Det är just den här personen som alltid, ALLTID, vet när jag behöver henne. Det kan ha gått månader utan att vi har sagt ett ord, också är det som att hon känner på sig när jag håller på och gå under och då trillar det in ett litet sms. Ett sms som för stunden räddar hela tillvaron.

Det är skönt och veta att man har en sådan vän!
Visst, vi kanske inte alltid drar jämt och tycker om varandra, men nog fan finns vi där för varandra när det väl gäller.... och det är det som är huvudsaken!
Vi är som syskon, som två systrar som avskyr varandra för att i nästa sekund älska varandra.

Det finns en person som har räddat mig så många gånger
Det finns en person som jag inte skulle stå här utan
Det finns en person som jag haft så otroligt roligt med
Det finns en person jag älskar!

Puss Emma!

hahahah första bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0