husvagn

Jag sitter i denna stund ensam i en husvagn utanför Göteborg. Det är storm ute och jag misstänker att förtältet kommer blåsa bort snart...... Ska bo här tills Söndag iaf, har havsutsikt så myser som aldrig förr! :D
Ska kunna en låt imorgonbitti, kan lite mindre än hälften och jag tänker sova nu! Sov runt 3h inatt så är rätttttt trött efter att dessutom tränat från 8-17 idag!
Hade pepptalk med Malin, Pappa och Mamma förut iaf, det var awesome! Dock tror jag att jag peppade Malin mer än vad hon peppade mig? ;) haha, mitt humör är NAJS!

Imorgon blir det iaf fullt ös medvetslös till kl 18, sedan blir det pizza med Emma! :D Det är vi värda! Åker sedan tillbaka till campingen, och nötar in i det sista. Kan jag inte leverera låten imorgon får jag visa på låt nr 2 under söndagen ist! Wooho!
Hoppas verkligen att jag vaknar av min mobil imorgon nu, är lite nervös.. gör ju inte alltid det :(

Vi är i alla fall världens bästa grupp, och alla som har chansen borde verkligen åka på utbildningar inom LesMills!
Skiter numera i om jag blir godkänd eller inte, för jag har iaf haft superkul och det har varit en utmaning! :D (säger jag efter första dagen...)

TAGGAAAAAAA!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0