PSI

Idag har jag ätit massvis, och gett kroppen en vilodag...
Där ljög jag, avbokade mina 2 pass men körde 45 min PSI ändå!

Instruerade en rond PSI och vet inte vart jag ska börja, SHIT vad kul det är!
3 gånger kvar, sedan (den 1'a Juni) är utbildningen färdig.. WOOOHOO! Stå där och gapa och se hur alla kämpar och svetten rinner - kärlek!
Jag har en idé över hur jag vill ha det i framtiden, och vad jag vill göra. Vet bara inte vart jag ska börja...
Ska forska lite på det här, och se vart det hamnar! :D
Har 2 prov imorgon, inte börjat än.. men det gör mig ingenting just nu! Det är party ändå, och imorgon ska jag dessutom fika med mormor <3
DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU!

Jag har hittat meningen med mitt liv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0