psi,bs,psi,bj,sh'bam,bp,psi

jag har ont i hela kroppen
varenda muskel värker
det känns som att jag kommer gå av på mitten
det tar några minuter att ta sig från sittande till stående
jag börjar nästan lipa så fort jag måste böja på benen
det känns som att jag har knivar i ryggen
mina armar skakar för mycket för att kunna låsa upp dörren

FYFAN VAD JAG ÄLSKAR TRÄNINGSVÄRK <3
Jag har lovat min kropp att den ska få vila i helgen.
Så lite till får jag allt stå i, kämpa!
Fast jag vill inte vila, inte nu... Har ett så sjuk gött tempo nu, alla klasser bara flyter på!
När vi stod där, på parkeringen, musiken dunkade, instruktören gapade, bilar åkte förbi, solen brände i ansiktet, då kände jag mig lycklig. Det fanns inte ett problem i världen som kunde komma åt mig!

MER SH'BAM UTOMHUS I SOLSKEN ÅT FOLKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0