speedad

För 10min sedan var jag ett vrak, lipade och tänkte att allt skulle gå åt helvete. Nu har det vänt och saker börjar lösa sig, SÅ JÄKLA GÖTT! Tack pappa!
På söndag vid 18 kommer jag vara så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA nöjd. ursäkta mitt fula språk.
Och nästa lördag, alltså den 19, ska jag låta min kropp vila som aldrig förr <3
Från och med Torsdag kväll så kommer jag lägga i en växel till, och kötta mig igenom en veckas rent hell, samtidigt som det inte kan bli bättre.
Är både förväntansfull och nervös och skräckslagen...
ÅHH ser redan fram emot söndag <3
Dock håller jag på att bli sjuk, o det hinner jag INTE just nu. Så tar träningspaus tills fredag, och bombar mig med alla huskurer på en och samma gång.

Ska försöka få lite sömn inatt iaf, ska bara packa tills imorgon och gå ut med vovven först.

Om jag är såhär nervös nu, hur nervös kommer jag då inte vara på torsdag kväll?!

Berättar på söndag hur allt gått (och vad jag ska göra för er som inte vet det).
Kan inte fatta att det är dags nu, SHIT! WOOHOOO
here we go!
ps. få tag i Johanna, SÅ FORT DU BARA KAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0